jag vet, jag ska inte dansa

Hej igen!

Igår var jag ute för första gången på mycket länge, faktiskt sen studenten -06. Och jag kom precis på varför.
Jag är verkligen helt urkass på att dansa. Så om ni ser nån bara stå o stampa när ni är ute, så är det jag. Och jag menar det. Det är verkligen illa.

Hursomhelst, så började kvällen hos Anders. Förfest med Kir och Mario golf blev det. Kul var det. Fast kir var kanske inte riktigt min grej, iallafall inte i stor mängd. Så därför drack jag det inte i stor mängd.

Sen bar det iväg till bussen, där vi mötte några av Anders vänner (planerat). Sen bar det iväg till Nöjesfabriken.
Och jag kom in med mitt 4 år för gamla pass! Deni!

Och sen började ju det pinsamma, jag dansade! Usch usch usch usch.
Det braiga är väl som Anders sa: Ingen kommer komma ihåg detta imorgon ändå!

Och ja, det är väl tur det.

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0