arbetsförmedlingen.

Idag har jag hittills inte gjort ett piss iprincip..fast det är ju inte direkt ovanligt för mig egentligen, så vem blir förvånad?
Men iaf, så i eftermiddags så ringde arbetsförmedlingen, eftersom jag nu fått en ny handledare (nazli nånting), så ska ja komma o träffa henne på måndag nästa vecka klockan 14.00 för ett möte, om vilka arbeten ja nu kan söka o blablabla. så det blir säkert jättebra, det tror jag allt.

Sen så måååste jag bara säga att jag är otroligt glad idag. Inte direkt för min skull, utan för Sophies skull, som jag skrev om igår (tror jag det var), för hon har nämligen tagit körkort!
GRATTIS TILL HENNE!
(roadtripp på g nu?) =)

Jaja, hursomhelst..imorn är det innebandyträning igen, och jag längtar som fasen till första matchen, som kommer äga rum på fredag, och sen andra matchen direkt på lördag. Hemmamatch mot Hagfors på lördag, och bortamatch mot degerfors på fredag. Skulle vara fetingnajs att vinna båda dem två, så att man inte känner att man förstör för laget. Då får jag ju äntligen se om min nya rosa innebandyklubba håller även för match, den höll iaf i fredags, då jag stänkte upp 2 stycken i krysset, utifrån kanten (självklart bara skicklighet, eftersom jag kan göra det 100 gånger av 100 *host*). Men men, vi får väl se hur det blir med den saken, snygg är klubban iallafall, och det är det viktigaste, eller hur? Om man inte spelar som ett proffs måste man se ut som ett. Ett litet motto som jag har fått för mig att man ska ha, fråga mig inte varför.

Ps. Undrar om nummer 87 är ledigt i skattkärrs IK?
Hoppas.

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0