blåsigt värre

Hej hej!
Det var väldans vad det blåser ute alltså, snart flyger väl en ko förbi utanför fönstret, (om dem hade vart ut denna tiden på året, så kanske?)

Sitter här och lyssnar på lite Westlife jag (jag vet, lite gayigt är det,men deras nya skiva är faktiskt bra).

Imorgon är det ju debut för mig i innebandymatch-sammanhang, låg och tänkte lite på det innan jag steg upp imorse, hur jag ska finta bort motståndarna, och att jag inte vill spela back på matcherna i helgen.

Jag menar, det är ju för allas bästa jag inte spelar back, eller iallafall för mitt lags bästa, inte för motståndarlagets kanske. För vilket lag skulle vilja ha en ostabil 48 kilos, tanig back, när han lika gärna kan vara forward, och hoppa på motståndarlagets backar istället?  Jaja, det ordnar sig nog det med.

Dessutom vill jag väldigt gärna ha en ny mobil, och då står nedanstående modell högst på listan:

image17 Självklart en Samsung G800, med 5 megapixlars kamera, dessutom med optisk zoom.
Inte för jag egentligen vet vad som menas med det, men det låter bra, inte sant?

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: MustaVeri

Ja men visst ska det bli skönt med lite mer storm? :P

2008-01-31 @ 14:37:56
URL: http://mentalabuse.blogg.se
Postat av: MustaVeri

Haha, då går det undan till närmsta skydd antar jag :P

2008-01-31 @ 14:49:02
URL: http://mentalabuse.blogg.se
Postat av: MustaVeri

Är det inte smartare att fälla upp det då? ;P

2008-01-31 @ 17:20:15
URL: http://mentalabuse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0