Fatpipe Whip30, whose fault? <3 ;P

Hej igen bloggen.
Ni som undrar vad det är för nåt helknäppt "namn" detta inlägget har, så ska jag bara upplysa er om att det är namnet på den nya
fina rosa innebandyklubban som jag inhandlade i torsdags, i hopp om att få spela match denna helgen. Dock blev det inte så, eftersom vi är spellediga dena helgen, och därför lirar två matcher nästa helg (mumsmums).

För övrigt var den där rosa skapelsen den bästa klubba jag nånsin spelat med ( och ja, det är faktiskt skillnad mellan klubbor, tro det eller ej). Bollkontroll, samt ett bra skott, är ju en liten fördel om man håller på med bollsporter, och denna klubba hjälper mig med detta ( kan ju behövas lite hjälp), så TACK Fatpipe.

Är förövrigt helladdad inför mötena mot hmm degerfors och hagfors nästa helg! Som tur är så är Hagforsmatchen hemma, så de blir inte o öka 98232634 mil för en innebandymatch, gött.

Tack för mig denna gång, hoppas vi hörs igen!
/David


Nåt du vill säga?
Postat av: Anders

Du må ha en ny klubba, men du hann inte med när jag forcerade in 1-0 på träningen igår... Ett mål som kan ha varit det snabbaste någonsin i Alsters historia! =)

2008-01-26 @ 18:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0