fullt upp

Idag har jag fullt upp..jaa, med mina mått mätt då såklart, egentligen är det ganska normalt upp.

Ska nämligen både ner till stan och sitta lite på körskolan med teorin hade jag tänkt, med tips från min körskollärare. Så att så blir det iallafall, men egentligen orkar jag inte, men det är lika bra att få det gjort, så man kan sladda runt i bilen härnedan för sen ( om det nu vore så väl).

Sen ikväll ska jag iallafall spela innebandy igen, och om allt går vägen så spelar jag match med laget imorgon, tid vet jag inte, men platsen vet jag nästan, och det är isåfall i nån av de nybyggda Tingvallahallarna, här i Karlstad då. Så det blir nog kuul.

image8 BILEN (som oturligt nog inte är min).

Ha en bra dag, så hörs vi väl ikväll igen!
/david

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0