Innebandy, kul grejj!

Hej igen!
När jag precis jättenyss var inne på Fatpipes hemsida (innebandyklubbor m.m), så hittade jag en extremt rolig grejj, som jag bara inte kunde missa att dela med mig.
Det är en straff, lagd av Joakim Karlsson, och ja, ni ser ju själva här under, straffen är helt otroligt kylig, för att inte säga nästan idiotisk.
Men, straffen fungerade ju, och ni ser själva vilken otrolig glädje hela laget fick, jag säger bara, Peter forsberg, släng dig i väggen!

Förövrigt måste jag bara tala om för er att jag precis sökte ett till jobb bland mängden jobbansökningar, denna gång på EB games, vi får väl se vad jag får för svar.
Men att gissa på "nej, vi har tyvärr anställt en annan, men tack för din ansökan, och lycka till!" är väl inte att tippa heeelt fel iaf. eller?  framtiden utvisar detta helt enkelt.

Ha en bra söndag hörrni för övrigt!
/David

PS. och ni som undrar när det kommer inlägg om golf med mera, så kommer det framåt våren, nu är ju golfsäsongen lite på is, så att säga (hihihi).

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0