jag vill ha en snygg blogg.

Jag som är ungefär 100 & inkometent när det gäller att göra sånahär sidor snygga, där jag måste fixa estetiken själv, har ännu inte lyckats fixa egen bakgrund på min blogg, eller för den delen lyckats byta textformal, eller stil här på min blogg, så om nån kan hjälpa mig vore det underbart, och egentligen är det ju för er skull jag gör det, egentligen.

För det är ju inte jag som stör mig på ful text, eller ful inramningf när jag läser min blogg, det ärju egentligen ni.
Så gör något bra för både dig och andra, och hjälp mig med detta nu ;P

Dessutom sökte jag ett nytt jobb igår, på hmm, nånting med Deli hette det, kanske var det Café och Deli.. nånting liknande det iallafall.
men om jag gissar rätt så kommer jag fortfarande gå arbetslös, och nånannan lycklig person har fått det jobbbet istället för mig, *grr*

Och just nu vill jag bara spela golf..spela så mycket golf, så att ja, armarna flög av i svingen. Det säger kanske endel om hur mycket jag vill spela golf NU!

Godnatt, nu ska jag sova iallafall.
/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0