kläder och åter kläder

image4Hittade en Energie piké på MQ idag när jag strosade runt på stan i väntan på min körlektion. Likadan som den på bilden här brevid, men med vinröda ränder istället för bruna. Assnygg om du frågar mig, och när den även är nedsatt från 699:- till 349:- så är det ju bara att slå till, så det är vad jag ska göra på torsdag, innan jag ska öva lite på teoridelen av körkortet.



image6 Seriös Innebandy kräver seriöst snygga innebandyklubbor. Detta är just en sådan, rosa och fin, och säkert bra också. Iallafall vill jag tro så.
Köp den åt mig och du är min hjälte, för det nätta priset 599 Kr på Stadium.

Nu ska jag gå och sova, med ett vridet/skadat knä, vi får se om jag orkar upp och väcka broder imorgon, eller om jag får kråla till hans rum och ropa på honom.

Godnatt
/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Gulgolfboll, Höhö

Haha, snyggast blogg áv alla jag besökt idag:D
Men du börjar inte bli lite väl rosa nu ? hmm....

2008-01-16 @ 14:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0