knäppt tagetord.

hej igen! här är er gamla favoritbloggare David Gambrick (*hosthost*)
Denna dagen började med att jag var hlt sjuukt trött på morronen, så jag låg kvar i sängen (givetvis efter att jag hade fått iväg lillebror till skolan) ändå till 10! skandal kan man nästan kalla det, faktiskt.
Jaja, hur somhelst, så efter att jag nu steg upp ur sängen, och hade skickat iväg några sms till sthlms-sophie,  så märkte jag att bokstäverna M,N, och B, inte fungerade på tangenbordet på den stora datan dörute i vardagsrummet! O fy sjutton, det är ju mardrömmen när inte allt funkar som det ska på datan, eller hur?!
Så det var ju bara att försöka pillra bort knapparna från tangentbordet, och försöka rengöra därunder. Och när jag hade fått bort dem flesta knapparna på högersidan, så tornade ett helt moln upp sig med hårstrån och smulor, och jag måste bara påpeka än en gång att det INTE är varken mina hårstrån eller smulor, eftersom min lilla bror Seb sitter vid den datan dygnet runt ( i princip). Så, efter allt detta pillande kanske ni undrar om dessa tre magiska bokstäve M,N,B funkade? Svaret är ett rungande, sjungande Nej!
Så allt detta krångel för ingenting alltså, meningslöst kallar jag det!

Men hursomhelst, det är mycket att se fram emot ikväll, först en och en halvtimmes ES-hockey, med favoritlaget färjestad, där dem tar sig an Linköping borta. Det blir nog en höjdarmatch!

Sen, klockan 21.00 smäller det i Sundsta sporthall, då tränar Skattkärrs IK innebandy!
Det är grejjer det serni..

Ps. Ni som listade ut varför jag skrev "tagetord" i rubriken, duktigt av er!^^ ni andra...fundera ett tag till ;P

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0