Körlektion och nybloggare.:)

 image3
 
 
 
Hej!

Jaha, efter efterfrågan från Sunnehåll, så har jag nu äntligen (?) skaffat mig en blogg, o de verkar ju kul såhär långt..
Ni kommer få inblick i vad jag har för mig på dagarna, vilket iofs. inte är mycket, så jag förväntar mig väl inte så mycket respons på det jag skriver, men ändock, det kan vara skoj;P

Idag har jag vart på min allra första körlektion på körskolan, och det gick ganska bra kan man väl säga, Peter (körlärarn) tyckte ja låg bra på vägen( bilen alltså då), och jag använde speglarna bra osv..
Dock så fick jag kärringstopp två gånger, i en brant backe, när ja skulle köra in mot trottoaren, men det sa Peter att det mycket kan berott på att jag var ovan med hur mycket bilen orkade dra, i kombination med att det var en backe som sagt. Men förutom det tyckte vi båda det gick finfint.

Sen får vi ju inte glömma att vittna till FBKs kross av Luleå ikväll. 19.00 hörrni.:)

Sen har jag ju innbandy ikväll med.

Men vi hörs!
/David
 

Nåt du vill säga?
Postat av: Jonas B

Det var som tusan David, har du gatt och blivit med blogg :P Haha! Kul, jag ska fortsatta lasa flitigt :D

2008-01-16 @ 15:27:25
Postat av: Anders

hmm, du kommer inte skriva om alla rundor du får pisk på i sommar va? Kommer bli ganska tröttsamt att höra, Anders slog mig med en tio slag, Anders gick 7 under par osv osv... ;D

2008-01-20 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0