Laddad till Max!

Nyss hemkommen från innebandyträningen, som var rätt kul idag, och inte lika jobbig, som dem faktiskt brukar vara. Körde endel boxplay, och powerplay, men inte så mycket mer än så. Och som sagt, det var inte så jobbigt idag, kan det bero på att jag är mer tränad, eller kan det bero på att salen vi spelade i idag, är ganska liten?
Fritt för tolkningar, är kommentaren på den frågan.

För övrigt, så fick jag min önskan uppfylld idag, då jag äntligen fick lira forward, istället för back.
Innebandygudarna kanske är inne och läser min blogg, vem vet? Isåfall, Nicklas Jihde, och ni andra, lämna en kommentar för tusan ;P

Jaja, idag har jag hursomhelst inte bara tränat innebandy, jag har även sökt ett jobb på Helmia Bil AB, som bland annat säljer Volvo, och tror iallafall att det även är Land Rover.

Volvo C70 som tjänstebil skulle va nåt det, eller vad säger ni?

Förresten, idag har jag tvättat åt min kära syster. 3 tvättar hann jag med innan mor kom hem och skötte resten. Ganske imponerad av mig själv ändå, eftersom dem tre tvättarna, var en kraftig ökning, av min tvättkvot ( tidigare har jag bara tvättat en gång), så jaa, nu kan man säga att jag har lärt mig något nytt.

Dock vet alla som träffat min syster, att om hon säger någonting som man ska göra, då gör man det bara.
Så är det.

Nu hade jag tänkt och sova, och det borde ni också göra!
Godnatt=)

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Einar

Snyggast klocka ever!!!!

2008-01-31 @ 23:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0