Missad golfboll och tappad hjärna


Ja, här ser ni då min käre vän Anders( jag vet inte om han är kär, men han är iaf min vän).
Och ja, han missar bollen. Men han har en sak att säga till itt försvar, det måste jag påpeka.
Han lånade nämligen carls klubba, som alltså spelar från fel håll, så det gör det hela lite mer förståeligt, men ändå anders, missa bollen? Ja jäklar, detta kommer följa efter honom hela hans liv, var så säkra!
(Anders har 4 i hcp, dock högre än mig) så han är ingen newbie precis ;P menmen, det kan tydligen hända vem som helst.

Hur somhelst, så var jag ute o körde lite bil förut, o körningen börjar verkligen gå bättre o bättre nu, körkort innan vårens golftävlingar? JATACK.
Det hände dock något när ja va ute o åkte förut, när vi va o hämtade farsgubben (yes,gubbe!), och när vi va på den delen där dem håller på att bygga om E18, vid bron över alsters ån, så körde det helt plötsligt bara om en stor överfet såndär chrysler voyager o KÖRDE OM, mitt på bron, där det bara är en fil åt varje håll, och där redan jag körde 3 km över det tillåtna (50). så då blev jag måttligt sur, och ljussignalerade åt den djävulen, synd att man inte hade tid o fälja efter tills han/hon stannade, och sen gett den en smocka. för tänk om de satt barn i bilen, eller vad som helst?
Vissa har verkligen fått sitt körkort i Cornflakes paketet.

Jaja, nog med allt detta skäll och mobbandet av missade golfbollar, nu ska jg snart sova, så godnatt och sov gott!
/
David

Nåt du vill säga?
Postat av: Anders

Frågan jag fortfarande ställer mig, varför springer jag iväg från bollen ? =)

2008-01-26 @ 23:38:52
Postat av: YA KNOW

Jag anser dock att det är skrattet som är det själva roliga i filmklipet. Fast det vet du.

2008-01-29 @ 12:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0