seg morgon, och fortfarande ont knä

image7 Tänk va gärna man skulle vilja va en pingvin.
Slippa oroa sig för allt, eller jaa, man kanske skulle oroa sig för o bli uppäten av en späckhuggare, men kan pingviner verkligen tänka så? Dem lever nog bara helt vanligt, och tänker mest på att skaffa mat.
Sen är dem ju bara FÖR söta, kolla liksom bilden ovan, vem skulle inte vilja se ut så, om man var pingvin?

Sen vaknade jag idag (vid halv ett, shit va sent!), och hade fortfarande ont i mitt knä, och hela kroppen, efter innebandy-snubblingen igår, inte bra det, inte bra.. speciellt inte eftersom jag ska debutera på fredag i ett seriöst lag, som t om spelar matcher!:O uschusch, hur ska det går...upplösningen får ni självklart här på fredag.

Nu ska jag strax ner och värma en såndär mittenpizza i mikron, perfekt för min lathet, bara värma o slänga i sig.
vi hörs väl senare idag, annars imorgon

Ciao!
/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Gulgolfboll, Höhö

Höhö, är det du som är grundaren till Pingu ? ;D
Lycke te med bandyn dåe pöjk!

2008-01-16 @ 21:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0