Sophie, mästarinna på..hmm, alla spel!

Hej.
Idag har det som vanligt inte hänt speciellt mycket, mer än att jag har sökt ett jobb till, men det visste ni ju redan, från tidigare inlägg ( eftersom ni troget läser min blogg, eller hur?)

Men en sak har jag iallafall gjort, blivit utmanad på alfapet på blip.se, och ni som vet hur det brukar gå när jag spelar på nätet, så har ni redan listat ut att jag förlorade stort, mot sthlms stolthet Sophie. Men det var en hyfsat jämn match får jag nog allt säga, men tillslut så förlorade jag ( skyller givetvis på dem otroligt kassa brickorna jag fick, eftersom det aldrig är mitt eget fel, eller motståndarinnans fel, att jag förlorar).
Men hursomhelst, grattis Sophie.

Sen måste jag bara säga att jag ÄLSKAR spiderman, jag har ju t om en sådan pyjamas, lite lodigt, lite löjligt, men den är bara sååå läcker ;P

image11

/ David

Nåt du vill säga?
Postat av: Ellen

Hehe, du har redan börjat göra reklam för nya Spiderman-trenden hör jag ;)

Och tack för kommentaren om min bild också :)

2008-01-28 @ 15:25:32
URL: http://fuckingfancy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0