Tråkig helg på G

hej igen, David här (vem annars liksom?)

Nu har jag vart och tränat innebandy idag med, mycket sånt nu..och jag känner att min ork måste bli bättre, och därmed pasta!
Men innan dess var det golfträning inomhus, och det var rätt bra, det kändes faktiskt helt okej ( vilket kan bero på att jag står o svingar fullsvingar i hallen ungefär 10 minuter varje dag). Golfabstinens? JA!
Faktum är att jag kan få det efter en helg utan tävling och träning också, så hur tror ni inte de är med ett helt halvår utan golf liksom?
Jaja, iallafall, så var det kul o träffa några golfkompisar igen, som man inte sett på nåra månader, så det var naajs.

Sen måste jag bara skryta med att jag har vunnit över min storasyster Gita, och lillebror Sebastian, TRE gånger nu, i rena styrkegrenar, alltså inte där man brottas fysiskt, men på olia sätt iaf, lite svårt o förklara.

However, så kommer jag inte ha något att göra i helgen, mööjligen köpa en ny innebandyklubba, men det är väldigt "möjligen".. annars kommer ja bara sitta hemma o typ uggla sönder, som jag annars brukar göra på vardagarna. så, "that's that" som farmor Cohen säger i The OC.

// David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0