FFBBKK!

Japp, ikväll gäller det gott folk! Ska FBK koppla ett otroligt stadigt polisgrepp på HV, eller förblir finalserien nervpirrande och väldigt oviss?

Det får vi se, det enda som är säkert är att det kommer bli ett otroligt publiktryck i LLA, och jag hoppas verkligen att Färjestad spelar sin bästa hockey, som är helt klart Sverige-bäst, när dem spelar så bra som alla vet att dem kan göra.

Spelare som Anders Bastiansen, JJ, Norda, och framförallt gurra måste göra en toppprestation idag, om ledningen i serien ska utökas, något som jag absolut tror kan hända. Inte minst för att FBK inte förlorat i varghålan sen 11 december, dock mot HV. Men Färjestad har ju haft en hysterisk formkurva efter nyår, så egentligen tror jag inte det är något att vara orolig för=)

***

Medans man väntar på hockeyn, så kan man slappna av med lite låtar, denna som följer är en som flitigt spelas i min musikspelare nu.

Kelly Clarkson ft Beyoncé- Already gone (L Halo mix)



Det får vara allt för nu, hörs efter hockeyn!

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0