hockey o grejer

Idag har jag, hittills varit och spelat golf. Inomhus då givetvis, i en ny inomhushall här i Karlstad.
Den var helt okej faktiskt,frånsett att nätet man slår in i, var lite väl nära mattorna.
Men det är väl sånt man får ta.

Är ändå inte speciellt mycket för att stå inne och slå, då tycker jag det är bättre att träna styrka och stretching mera under vintern, för att kunna bli mer rörlig och så.
Och personligen så behöver jag verkligen det! Jag är typ stel som en pinne, och det är ju mindre bra.

Men så är det väl.

Nu skippar vi golfsnacket för en stund, och istället övergår till en superbra låt, som förmodligen är jättegammal, eftersom jag har börjat lyssna på den.
Men iallafall, här är den.

Rihanna- Lemme get that.





Det var allt jag hade att säga nu, snart bär det iväg till syrran för att kika på när FBK krossar HV blå hemma!

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0