Nadaaa jobb

Hej igen!

Jag vet att jag har lovat bättre uppdatering på bloggen, men det har ju inte riktigt blivit som jag lovade, det blir ju sällan som man tänkt sig.

Inte riktigt som jag hade tänkt mig, blev även jobbet, som jag hade på G. Eller ja, som jag iallafall var på intervju för, i tisdags, i Örebro. Det var ju då på Dormy, i Örebro, typ precis brevid IKEA, vid mariebergs köpcentrum.

Jag tyckte ju själv att intervjun gick väldigt bra, och jag tror inte jag gjorde några större fel. Faktiskt.
Vi snackade ju om mycket, inte bara jobb, och så. Och dem frågade väldigt mycket, angående om det skulle bli något problem med att flytta eller så, om jag nu fick jobbet. Och jag sa ju givetvis att det inte skulle vara det minsta problem.

Men det dög tydligen inte denna gången, dem hade tydligen haft flera andra där, som var mer kvalificerade och erfarna än vad jag var.

Men jag kände iallafall att jag gav allt när jag var där på intervju, man kan ju inte tvinga dem att anställa en, så i stortsett är jag ganska nöjd ändå.

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0