Biljetter o grejjer..

Har precis flyttat pengar, för att kunna betala tågbiljetterna till Götet i helgen.
Ska ju på premiären på Liseberg (för året alltså...Liseberg har ju funnits ett tag, så det är ju inte öppningspremiär direkt).

Ska iallafall dit med  Hanna och Vicky.

Det ska bli kuuuul.

Dock vet jag inte hur jag känner för detta att dem tvingar med mig in i Spökhotellet Gasten.  Jag vet iallafall en som inte kommer kunna sova sen. (Jag alltså.)

Men nu har jag alltså bokat biljetterna, och resan borde alltså bli av. Dock är det ju bara två dagar (åker på lördag, kommer hem på söndag), så det är ju inte så länge, även om min kära mor tror det.

****

Sen måååste jag bara lägga in lite Paramore- videos. För dem är ju bara för bra. Och Haley är ju bara för gullig.=)

Först ut är When it rains. Hittade tyvärr ingen video till den, men själva låten är ju bra den med.



Sen måste jag bara ta med CrushCrushCrush också, för den är bra!.

Så här kommer även den.


Det var typ allt för mig denna gången, hoppas vi hörs snart igen hörrni, gå ut och ha det gött i solen nu!

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: A.

Hur mår ryggen? Du får lära dig spela golf innan du går med på dumma vad!

Ha det najs i Göteborg, och starta inga Kravaller nu!

Glömmer du bort namn, så chansa på Glenn!

2008-04-26 @ 00:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0