dålig uppdatering..

Läste precis en kommentar från min kära vän Anders. Eller ja, jag vet inte om han är kär i nån speciell, han är lite skum ibland alltså. Men ja, han är min vän iaf. Och föredetta granne, inte att förglömma.
Och om det är nån som spelar golf i alla väder, så är det han. Men det är bra, för då vet man att man alltid har nån att spela med, dessutom är det kul att spela med han, och speciellt och vinna över honom.

Men jaa, iallafall så skrev han då att det var dåligt med uppdatering på min blogg, och jaa, jag kan ju inte göra annat än att hålla med. Faktiskt.

Så ja, som ni kanske redan märkt, har jag redan gjort slag i saken, och skrivit lite, men se, det kommer mer!.

****

Har kollat på So you think you can dance- Scandinavia en stund. Och man kan ju lugnt säga att det finns många olika personligheter, och minst lika många konstiga danser, det ska alla ha klart för sig.

****
Såg dessutom att jag inte kan söka in på Golfhögskolan nere i Halmstad.
Man var nämligen tvungen att ha en snittscore på högst 76 slag. Det har jag, men då pratar vi 9 hål, inte 18.
Och om det inte vore nog, så var denna score tvungen att vara på tävling, och dessutom på antingen Skandia Elit, Telia tour, Svenska minitouren osv.

Och ja, som ni förstår å är jag inte riktigt där än.

****

För övrigt har de senaste dagarna gått åt till att spela poker med min kära vän nere i gbg, nämligen gbg-Hanna. Det är iallafall vad vi får kalla henne. Jag menar, det finns ju fler Hannor i sverige, så, för att ni ska kunna ha lite koll, så skriver jag just gbg-Hanna.

Den tjejen är förövrigt snuskigt bra på poker. För bra egentligen, eftersom hon alltid vinner över mig.

Det gillar vi inte. ;P

****
FBK har ju även åkt ur SM-Slutspelet.
Detta beror på två saker enligt mig ( som ju alla vet är hockeyexpert på min fritid, hm).

- Backuppsättningen.
- Att LHC hade en extraspelare på isen i 4 matcher, nämligen Christer Lärking, samt Thomas Andersson.

Då går det som det går.

/David


Nåt du vill säga?
Postat av: Lisa

ha en bra kväll! :)

2008-04-01 @ 21:17:40
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Lisa

ha en bra kväll! :)

2008-04-01 @ 21:17:48
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: A.

Gött med lite Uppdatering :D
även gött med golf igen!
inte gött, Färjestad ute ur slutspelet.
Inte gött, hv är i final
aja, innebandy imorgon iaf.

2008-04-03 @ 23:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0