inget donken

Det blir inget jobb på Donken-city för mig. Iallafall inte för den här gången, då jag fick ett mail igår, om att dem hade anställt andra istället. Det var väl iofs ganska väntat. Det var min första intervju liksom, och jag vet inte vad jag skulle sagt mer, som fick dem nöjda, så aah.. Det kanske inte var så illa att det blev såhär trotsallt liksom.

Så nu är det bara att börja skriva fler ansökningar ( och få fler nej?), igen.

Väntar ju dock fortfarande svar från Kebab-House. Där skulle det vara riktigt nice att jobba, tror jag iallafall... Liksom, servitör på en restaurang..Inga fel, säger jag till det!

***

Men vad tusan, det är ju faktiskt riktigt fint väder, så man kanske trotsallt ska vara glad att man inte har jobb, så man kan vara ute och spela golf i det fina vädret istället?;)

***

Det var allt för mig just för denna gången, kanske kommer med fler meningslösa inlägg senare idag, vem vet.

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Jonas

Neej, vad toligt... Hoppas att det kommer mera :D Forresten! Hur fasen gar det med korkortet?

2008-04-21 @ 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0