jobbintervju!

hajhaj igen!
Nu är jag här och härjar igen, för jag lovade ju faktiskt att börja skriva mer nu igen, och en David håller alltid vad han lovar. Jag menar, han lovade ju att slå ner Goliat, och det gjorde han ju.

Ja, iallafall...

***

Har ju som sagt varit på jobbintervju idag, på McDonalds i Karlstad City! Det gick överraskande bra för att vara mig, skulle jag nog säga.

Det som var extra kul var att dem hade fullkomligt älskat mitt personliga brev som jag skrev till dem, som min enda ansökan. Dem hade till och med suttit och smålett lite, om man nu kan säga så.. Så det var ett jättekul betyg, det måste jag säga.

Och själva intervjun gick väl till som alla andra i princip, fast att det var två som intervjuade och två som blev intervjuade. Men det var bara trevligt, det blev mycket mer avspänt på det sättet!

Och den avslappnade miljön kan ha gjort sitt till också, förresten.

Vi satt nämligen i ett av lekrummen dem har dör inne på McDonalds, ni vet vid ett såntdär bord man satt vid när man hade kalas när man var liten?

Det var jättemysigt iaf. Haha. =)

***
En grejj som kanske kan tala för mig vad gäller jobbet, var att för at överhuvudtaget bli påtänkt att bli anställd, så var man tvungen att kunna jobba minst 2 veckor nere i Strömstad. Och det tackade jag ju givetvis inte nej till. För även om man jobbar på dan, så blir det ju som en liten minisemester på Västkusten.

Aldrig fel!

***

Dessutom var det faktiskt 230 ansökningar inkomna, varav endast 50 fick komma på intervju.

Så jag känner mig liiite som en vinnare redan, jag menar, det var ju ändå min första intervju, om än att det var för McDOnalds, men jag skulle mer än gärna jobba där, det måste jag faktiskt säga.

Men nu får ni smälta detta lite, så hörs vi igen imorn antagligen, efter att jag spelat golf med Anders!

Ciiaaaoo.

/David

image50

Nåt du vill säga?
Postat av: carro

Tack tack.. Jo de e fint =)
sj då?

Kram Carro

2008-04-17 @ 23:17:37
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: carro

Jaa du Caroline heter jag.. Bor i Lidköping om du vet vart det ligger är 19år blir 20 i sommar å pluggar handels sista året.. sj då?

2008-04-17 @ 23:31:58
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: carro

hehe okej.. Joo med mig e det bara bra.. Lite seg idag ananrs e det lugnt.. sj då?
Kramkram

2008-04-20 @ 12:24:04
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: carro

Japp det va det.. Joo det va skit skojj. gjorde du d?
Kram

2008-04-20 @ 13:10:30
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0