Long time ago...

Mja, nu syftar jag alltså inte på att jag ska skriva ett filmmanus om nåt som hände för längesen, utan om att det var längesen jag bloggade, jag ursäktar mig för detta.
Har i och för sig inte haft så mycket att skriva om, så det kanske inte gör så mycket ändå, right?.

***

Men lite har ändå hänt. Jag har spelat golf till exempel.
Och ja, det var ungefär det, jag sa ju att det var lite som hade hänt.

***

Men igår fick jag et märkligt samtal. Först såg ja inte vem det var riktigt, så jag svarade inte. Hatar nämligen att svara i telefon när jag inte har den blekaste om vem det kan vara som ringer. Så jag lät det ringa, och tillslut slutade det ringa ( konstigt).
Så, efter en stund gick jag upp till datan, och kollade upp numret. Ringde sedan tillbaks, och då var det McDonalds som hade ringt! Okej, kanske inte så jättekul, men dem hade iallafall kontaktat mig, och hon som ringde ville att jag skulle komma på intervju!

Så idag är det jobbintervju klockan 16.00 på McDonalds i city.
Är faktiskt inte så nervös än, men det kommer kanske.

Jag ska bara vara mig själv, som man säger. Fast undrar om det är bra eller dåligt i mitt fall? Jaja, det ordnar sig nog!

Vi hörs efter intervjun sen, ha det bra sålänge!

Och jag lovar att försöööka blogga lite mer nu.

/David


Nåt du vill säga?
Postat av: carro

kul blogg

Ha en underbar dag..
Kram carro

2008-04-17 @ 14:01:57
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: milla

åh, alltså hur får du texten sådär? Älskar den =)

2008-04-17 @ 14:49:35
URL: http://doden.blogg.se
Postat av: Jonas

LYCKA TILL :D Hor av dig snart med resultat!!!

2008-04-17 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0