snögolf!

Jappjapp, det är som rubriken lyder. Jag har spelat snögolf. Det var Mårten som ville att vi skulle dra ut, efter att han precis hade vart ute 9 hål. Och jag, som hade gjort nåt fystest precis innan tackade ju inte nej till o gå ut o spela lite golf. Visserligen bara nio hål, men ändock liksom.

Det ska även sägas att jag vann matchen! Det ni. Mot en spelare som slår ungefär dubbelt så långt som mig, och då skojar jag inte. Okej, inte dubbelt så långt kanske, men det känns iallafall som det ibland. Men men, så kan det vara. Jag vann ju iallafall idag.

****

Sen måste jag bara uppmärksamma er alla ( hm, typ 3 stycken), att Sophie från Sthlm FYLLER ÅR idag. Så jag tycker ni alla ska gå in på http://stotheohie.blogg.se och kommentera grattis, det vet jag att hon skulle gilla!

Och jag har dessutom t om gett henne en liiten present idag. Jag sjöng nämligen grattisvisan på datan idag, och skickade iväg till henne. Iofs bara sammanlagt 5 sekunder, men ändå liksom.
Sen att det förmodligen var det sämsta nån hört, någonsin, det gör inte så mycket.

****

Sen har Göteborgs- Hanna vart på sin första dag på det nya jobbet på Liseberg idag också. Seriöst, vem skulle inte vilja jobba där? Usch vad avis jag är på henne nu! Dessutom bor hon 2 minuter från Entrén. Snacka om lyx va?.
 
****

Och nu har jag inte så mycket mer att skriva om idag.. mer än att jag nu ska kolla på när hanna spelar hem miljonerna på poker. Eller okej, inga miljoner kanske. Men det är som min mamma alltid sagt. 2 dollar är början på en miljon. Eller nej, så har hon inte alls sagt alltid. Men hon kunde gjort!

Nu ska jag sova, hoppas ni haft en toppendag :)

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: A.

Snögolf ftw!
2 dollar är inte riktigt jättebra, bättre med 73? ;)
Grattis Sophie!

2008-04-11 @ 12:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0