Snart jul..julklappstips någon?

Mja, nu nalkas det ju mot julen, som nog dem flesta har någorlunda koll på.
Och faktum är att jag inte köpt någon julklapp alls ännu, utom dem som min syster har fixat till päronen. Men som sagt, jag har inte köpt någon ännu. Och det är ju bara en vecka och en dag kvar till den mycket berömda dopparedagen.
Varför det nu heter så, har inte jag svaret på precis, men det kallas den ju för iallafall, vår kära julafton.

Jag har alltså fyra julklappar kvar att köpa, plus att jag måste lista ut vad jag själv önskar mig. Och det är ju faktiskt inte det enklaste nuförtiden. Eller ja, jag önskar ju mig en massa, men det är ju mindre troligt att jag kommer få en Ferrari i julklapp. Eller en resa till Las vegas. Tyvärr. Men man får ju jobba sig till det.

Så, som rubriken lyder, om ni har nåt bra julklappstips får ni gärna komma med förslag!

Det är alltså till min syster, till min bror, och till syrrans kille. Och kanske eventuellt om min mormor ska ha något också.
Och det ska hon ju!

Så, make it five julklapps!

****
Sitter här och diggar lite grym musik jag.
Kan ju länka till dem här, så ni också får lite bra musiktips, nu när ni hjälper mig med julklappstips.
För det är ju så fint när man kan dela med sig av sin musik och sina idéer, inte sant? Haha.=)

Först ut. Slipknot- dead memories..


Sedan är det Leona Lewis- Run som gäller.


Det var allt för denna gången, hoppas vi hörs igen.

Jag lovar att bli lite bättre på uppdateringen av bloggen.

God jul!

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0