arbetsförmedlingen och buss (och en massa sophie)

Idag har jag vart på arbetsförmedlingen.
Kan inte direkt säga att det var varken kul eller speciellt lärorikt, men man måste ju va där, så lika bra att åka dit liksom.
På vägen ditt förresten, så stötte jag på två gamlingar på gatan, nämligen, hmm marianne och Arne ( tror jag dem heter).
Dem tyckte jag hade blitt så himla stor, för dem hade inte sett mig på såå länge, haha. Då sa jag att jag inte hade blivit såå stor ju, jag är ju bara 1.65, men då bara skrattade dem och sa att det va kul att se mig igen, och dem tyckte det var kul att jag pratade med dem, för när jag var liten var jag otroligt blyg, och vågade knappt prata med någon. Så framsteg har gjorts minsann!

Sen, på vägen hem från staden, så blev bussen ganska full ( tjaa, den går ju faktiskt på sprit numera!). Nej, men skämtåsido ( den här bilen är inte bra, den är KASS). Hrm, ett litet citat från HippHipp (Kajan såklart).

Men iallafall, på bussen då, så blev bussen ganska smockad med folk, och jag satte mig rätt långt bak från början, när bussen inte var så full, eftersom jag vet att bussen vid 3 kommer bli full, efter min tid på Tingvallagymnasiet.

Hursomhelst, så satte det sig en typ rätt fin tjej brevid, o hennes två kompisar(antar jag) bakom. Och dem snackade om typ allt, haha, så bussfärden blev väl inte helt tråkig, efter att jaghade dragit ur ena hörluren ur örat ( dock inte för att lyssna, utan för att ja inte orkade ha på mig båda).
Sen visade det sig att dem skulle av i Alster alla tre!
Att det bor en sån babe i Alster hade inte jag en endaste aning om.

Nu ska jag strax sova iallafall, men först, så måste jag ge huuuuur mycket cred åt SOPHIE, som helst. Hon är verkligen den bästa alltså. Hon har fixat min alldeles jättefina header, så det är inte jag som är så estetiskt riktig, det är hon. Sen att hon bor i sthlm är fasen lite synd alltså, men hon är ju inte djurgårdsfan, så det väger ju upp det lite faktiskt. Men som jag (tror jag) skrivit förr så är hon en spelens mästarinna, dänger mig i princip varje gång. Utom på Pegball, det är jag snäppet värre på, men jag brukar faktiskt ha en bättre målis, så det kan vara det som väger över till min fördel just där. Hursomhelst, Sophie är grym! =)

Nu ska jag ta och sova en sväng faktskt, hoppas ni har haft en bra dag allihopa( typ ni 3 som läser denna blogg).

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Sophie

Din header är ett slafs David. Ett stort slafs, kom ihåg det! :p

2008-02-04 @ 22:17:05
URL: http://stotheophie.blogg.se
Postat av: Einar

Räknas jag in bland dom trogna läsarna, eller är vi 4 som följer bloggen slaviskt`? =)

2008-02-04 @ 23:08:45
Postat av: Hanna

Ville bara tala om att jag lyckades vid första försöket att få in klockan på min blogg, efter att ha följt instruktionerna som fanns på den sida som du gav mig länken till. =) Tack åter igen för hjälpen!

Blev en fin apelsinklocka för min del! =)
Välkommen in och kika hos mig!

/Hanna

2008-02-05 @ 01:40:53
URL: http://bambihanna.blogg.se
Postat av: Einar

Haha, är det vi 3 som skrivit som är dom som läser? =)

2008-02-05 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0