avslagen klubba.

Mja, som ni ser har nu min finfina Canadien Vapor, med ett fint Salmingblad, gått av! :(

Jag gick hårt in i en situation på innebandyn igår..(nåja, hårt va väl att ta i, men iallafall), så kom kungen (alltså inte Carl 16 Gustaf, men jaa, Kungen i Skattkärr iaf, som är lite utvecklingsstörd,och slog sin Unihoc rakt över min ankel tror jag det heter, ni vet precis ovanför skon. Det gjorde grymt ont, och jag har fortfarande ont.

Iallafall så råkade jag ta ut det onda, på Sarg Sargsson, han såg så smal ut när han stod där, precis brevid planen, så då slog jag klubban rakt över sargen, sen märkte jag att klubban var sönder, det ska dock sägas att det inte var helt mitt fel, eftersom dels att jag va arg på att det gjorde så ont, dels på att "kungen" hade slagit precis på det stället där klubban gick av, flera gånger samma kväll.

Summan av det hela är iallafall att jag nu måste byta blad igen, så att det vita Salmingbladet, nu ska sitta på det gulsilvriga Salmingskaftet.

Nu ska jag alldeles strax till IKEA med mor, syster o hennes kille.

Yeeey!

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0