bild och video från igår

Mja, nu är jag här och härjar igen!

Tänkte bara lägga upp en liten video från när jag slår en golfboll, från igår. Jag vet, jättedålig kvalitét, både på svingen och videon i sig, men det var det bästa jag kunde uppbringa för tillfället, så håll tillgodo!


Mja, detta är alltså hur min sving ser ut på filmen, och nej, det var inte så kallt som det ser ut som faktiskt.

Här kommer även en bild från gårdagen. :)

image32 
Inte heller den bästa bilden, men tjaa, det får duga.

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Ellen

Ah, kom gärna o städa (nu är jag iofs färdig med allt utom disken men ändå...). Du kan få cash eller så kan du få äran att umgås med mig, denna otrooooligt kända bloggerska ;) Hah!

2008-02-18 @ 16:14:15
URL: http://fuckingfancy.blogg.se
Postat av: A.

Düuuuuuuuuuuuuuuuuuuff ? =)

2008-02-18 @ 22:08:59
Postat av: A.

Jag har granskat filmen noga nu, och ja, det är en duff! ;D

2008-02-19 @ 10:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0