bilder från rallyupptakten

Som jag skrev igår, skulle jag ladda upp bilder tills idag, med bilder från igår.
Dock så beklagar jag att dem varken är bra, eller har snygga ramar runt sig, om jag kunde, så skulle jag fixa det, men vet faktiskt inte hur man gör. Men det kommer kanske det också! nångång...

Så håll tillgodo sålänge.

image26 JappJapp, en Honda Civic Type-R. Såg ut som ett vardagsrum inuti, riktigt mulligt och mysigt.


image27
Min kära syster brevid en annan Honda Civic Type-R,  denna gången en äldre årsmodell.

image28
En bild jag och syrran ritade på hennes kylskåp.
Eller ja, syrran ritade spöket, jag kom med rampen, och skateboarden, om ni undrar varför dessa två grejjer är så mycket fulare
än spöket laban.

Thats it, hoppas ni har en bra dag:)

Vad ska ni göra i helgen?=)

/David

 

Nåt du vill säga?
Postat av: Josefine

Hahaha, ni är ju grymma på att rita båda två ju! :P

2008-02-08 @ 23:25:14
Postat av: A.

David, jag trodde du visste att man inte fick rita på möbler!ILLA! =D

2008-02-10 @ 00:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0