chips i lösvikt?

Jappjapp, im back!
Förstår att ni saknat mig, men liksom, vad ska man göra, när man lever ett sånt stressigt liv som jag gör liksom?
Jag menar, inte lätt o hinna med mellan alla OC avsnitt och pokerpartier, vilka fortfarande går uselt.

Men iallafall, idag har jag nåt kul att berätta, eller iallafall nåt roligare än vanligt.

Jag och Sophie (som jag för övrigt har en länk till, här på sidan nu), diskuterade affärsplaner, och vi kom båda fram till att chips, i lösvikt kan vara grejjen alla väntat på! Alltså, man kör med samma koncept som godis i lösvikt, med massa olia chips i olika lådor m.m.
Det kanske skulle vara något.
Men just nu arbetar jag på marknadsföringen själv, eftersom Sophie håller på och friskna till från sin feber, som hon tydligen fick idag, jag hoppas du frisknar till snart Sophie!!:)

Såg även en helt sjuk, svensk film på C+ First förut. Frostbiten hette den tydligen, och handlade typ om en massa varulvar, som på nåt sätt spred sig vidare genom blodet, eller något sånt. Såg inte från början, men sen när jag såg att han Mikael Thornving va med, så började jag tänka om det verkligen var en seriös film, eller bara nån oseriös skit, men den var inte dålig, bara väldigt sjuk och knäpp.

Fick även nyss en fin demostration i hur en Anders, blir till en björnbuse, iklädd en Bryngfjorden t-shirt och en maskerad-mask. Sjävlklart även med ett nummer på bröstet. Likheterna var slående, det måste tilläggas.

Nu ska jagh sova iallafall, ni borde också göra detsamma!

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: 176-671

Bilder lär dyka upp, men förhoppningsvis inte här!

2008-02-11 @ 23:19:03
Postat av: Sophie

Det har varit dålig uppdatering angående affärsideén David. Skärpning! :)

2008-02-12 @ 11:08:49
URL: http://stotheophie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0