Golf!

Längtar verkligen efter att få komma ut o spela golf nu, en varm sommardag.

Då skulle jag mer än gärna ha dessa grejorna på/med mig!:

image35 En Adidas piké, som andas. Kostar typ 6-700 i Sverige

image36Väldigt rosa golfbyxor, men vad tusan, lite gay måste man få se ut?.
Kostar, vet ej, i Sverige, eftersom dem inte säljs här.

image37Riktigt snygga golfskor från Nike, kostar säkert runt 1500 spänn.

image38Keps, utan "topp", från TaylorMade, typ 250 Kr.

image39Och slutligen en riktigt snygg golfbag från TaylorMade igen, går nog på ca. 1500.

Det var allt för mig denna gång, so long cykelkartong.

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Josefine!

Ouff, det såg skapligt dyrt ut. :O

2008-02-22 @ 16:33:48
Postat av: A.

Bagen får du inte köpa, den ska jag ha!
Var hittade du den, pris?
"kepsen" påminner om min r7 keps från teneriffa =)
Ha det gött, å du, Du skall inte knäcka klubborna mot sargen ILLA! =)

2008-02-23 @ 00:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0