ICA Spara och borttappat lösen.

Har precis kommit hem från ICA Spara, där dem hade någon form av mini-rea, och reor gillar vi ju, inte sant?
Så där köpte jag( eller jaa, mamma köpte, och jag äter),  chokladmunkar, självklart lösgodis. samt nåra konstiga julmust grejjer, med olika smaker, verkligen skumt, men inte alls så dumt, må jag säga.
Smaken som julmusten innehöll, (utom den vanliga julmust-smaken då offcourse) var, Julkola, samt julnougat. Och jag kan säga att det inte är fejkat, utan det smakar verkligen julnougat!

Inte illa.

Idag funderar jag även på att tvätta mina kära golfklubbor. Dem ser lite o-blanka ut, och det får dem ju absolut inte göra! Fy mig.

Och just det, mitt lösenord till Mansionpoker funkar inte. Anders, har du vart inne och tjuvat minsann?! fyyy!
Så nu får jag iallafall byta lösen. stånk och stön va jobbit.

Är våren på gång nu förresten? Vad tror ni?=)

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: A.

Jag tömde kontot och bytte lösen så att du inte skulle märka ngt, Förlååååååååt!

2008-02-16 @ 18:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0