ingen innebandy.

idag, när jag kom till skattkärr för att ha innebandyträning, så blev jag helchockad när det låg typ 10 kärringar på golvet, och hade typ gympa, ni vet när man ligger på mattor, o gör en massa olika övningar! Eller det kanske heter yoga. Whatever liksom, ingen innebandy var det iallafall.
 Och det var alltså andra gången dem inte säger till att det är träning, vilket gör mig inte sur, men lite besviken ändå. Det är ju tråkigt, speciellt eftersom jag tror att det är vår sista match nu i helgen, men eftersom vi int haft nån träning på hela veckan, så blir det väl inget av den matchen heller kanske. Vem vet. Det visar sig.

Iallafall, så har Familjen Gambrick köpt ny TV! Det ni! En 42 tummare dessutom, det trodde jag faktiskt aldrig skulle hända om jag ska vara helt ärlig.
 Så den har redan smackats upp uppe i vardagsrummet, och ja, den ser FET ut! Så nu kan jag gå o sova lite sådär halvnöjd över dagen ändå. :)

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0