innebandy m.m

har nyss stigit upp ur sängen, ungefär. Har iochförsig hunnit äta frulle, som bestod av två sånadär vallmofrömackor, samt yoghurt och Loops. Det var helt okej måste jag säga.

Igår hade jag som bekant innebanyträning, med det lite mer oseriöst inriktade Alsters IF (jag bor i alster). Hursomhelst var det faktiskt ganska så kul igår, för omväxlingens skull. Men en sak var lite dumt, för förra veckan så var det 18 pers på träningen, igår var det bara 10. Och sist var inte jag med, och igår var jag med...kan det finnas ett samband där tro?:(

Igår blev jag också mäkta pissed på en som är med och tränar, när han, när det var 3-4 min kvar på träningen, försökte kapa av mina ben med klubban. Det gjorde ont, så mitt efterföljande knuff i ryggen kändes som en liten hämnd iallafall.
Jag menar, det är ju inte kul o spela om man inte har nån känsel i benen efter alla slag, framförallt mot han. Och han säger inte ens förlåt, om det råkar bli för mycket liksom.

Sånt hatar jag!

Men men, idag är det seriösare innebandy, nämligen match mot Vålberg (Hur seriöst kan det laget vara tro?). Iallafall, det ska bli kul, men är en anings nervös. Ska jag göra bort mig, eller ska jag spela hyfsat?
Det är frågan.

För övrigt kör jag med goggles idag, på önskemål från sthlms-håll. Nöjd nu Sophie?;D

Ps. Mitt gula lag höll hov igår. Särskild framhållning ska, hmm, hela laget ha!
Vi var nämligen grymma.

Hörs sen efter matchen, då ni även ska få resultat, och matchrapport!

Nu ska jag klippa mig, CIAO!

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: A.

Gult team, även känt som IF BOLTIC, fasst bestod av Bryngan Boyz var svårstoppade, även i fall vi hade mig med i laget som stod för Det sämsta spelet i AIF;s långa stolta historia!

2008-02-09 @ 15:16:01
Postat av: A.

Efterlyser snabbare uppdatering!
Jag läser typ 5 ggr om dagen, minst... Jag vill ha 4 nya inlägg per gång! annars säger jag:
AVGÅ! ;D

2008-02-10 @ 12:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0