innebandygoggles eller inte?

Hade med mig mina (eller aah egentligen sebs) innebandyglasögon igår, ifall det skulle behövas.
Jag använde dem aldrig, men jag tror jag ska köpa mig egna, och framförallt ha på matcher och så.
Det kan ju faktiskt vara lite bra.

Nu, i skrivande stund, fick jag en oerhörd golflust!
Jag vill spela golf. NU! Inte vänta tills sommaren eller hursomhelst våren. Det är alldeles för lång tid.

Vill nån åka med till Florida och spela golf kanske?

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Ellen

Hehe, jag skriver för mycket för att du ska kunna keep up ;) Mohaha!

Fan vad du byter bakgrundsbilder hela tiden då din fis! ;P

2008-02-06 @ 17:26:44
URL: http://fuckingfancy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0