inomhus golf och mormor.

hej!

Dagen har faktiskt varit ganska händelserik, iallafall om man mäter med mina mått mätt( eller hur man brukar säga).

Det började faktiskt redan klockan tio i nio då jag sprang upp( nåja, inte direkt Asafa Powell sprint), men iallafall! Skulle ju faktiskt upp och spela golf, till Karlstads flygfält, hur konstigt det än låter. Vi skulle nämligen ha fysträning där idag, vilket för övrigt var hyfsat lärorikt. Det började med innebandy, sen var det några andra övningar som skulle stärka alla möjliga muskler, och fråga mig inte namnet på dem, för dem glömde jag ungefär 5 sek efter att Jocke sa dem.

Sen åkte vi då med Edmans hem, och jag måste säga att han körde riktigt bra! Bra jobbat Edman!

Sen bar det iväg till affären, där det handlades godis för min egen del ( vad annars?), men innan det var jag hos Anders, och spelade nåt parti Yatzy på hans TV, tyvärr så vann Anders ganska överlägset, men jag skyller definitivt på en mutad TV!

Innan det bar iväg hemåt så drog jag,mamma,pappa, och senare kom syrran också, till mormor, där vi fikade och hade det allmänt trevligt. Tobleroneglassen vi käkade var förövrigt mumsmums. Och då menar jag inte dem där kokosbollarna såklart!

Dessutom, som jag skrev om igår, angående smällen jag fick vid ögat på innebandyn. Det visade sig att såret satt ungefär 4 millimeterfrån själva ögat liksom, så där hade jag verkligen tur kan man säga.(Bilder på såret jämfört med ögat kommer inom kort! (för att visa vilken hjälte jag är, *hosthost*).

Så nu överväger jag noga att inhandla ett par innebandygoggles, hur töntigt och knäppt det än ser ut.
För jag tänker inte bli fegare i mitt innebandyspelare, men jag tänker definitivt inte riskera att bli blind heller!

Sådeså!

Nu ska jag sova serrni iallafall, hur har eran helg varit förresten? Min har illafall( som ni då har kunnat läsa om)varit alldeles super, för första gången på länge!

Godnatt.
/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Hanna

Halloj där!

Har bara en lite fundering och undrar om du skulle kunna hjälpa mig. Jag fattar nämligen inte hur man lägger till en klocka i bloggen. Varit in på Clocklink men får ändå inte till det. Vet inte vart i html-kodningen som man lägger in den klock-kod som man kan hämta på Clocklink. Hur gjorde du? Ser även att det bara är vissa bloggar som stöds, ex. finns ju inte blogg.se eller bloggsoft med, men du och jag ligger ju under samma blogg.Och du får ju det att funka? Gå gärna in på min blogg och skriv en kommentar tillbaka om hur du gjorde. Skulle även vilja lära mig hur man byter sid-layouten men är ju inte så lärd när det gäller html-kodning.

/Hanna

2008-02-04 @ 01:14:09
URL: http://bambihanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0