OC!

Har precis kollat på två avsnitt av favvisserien, på datan då. Och jag tycker verkligen det var synd att dem la ner serien, 4:e säsongen var ju inte alls så dålig som alla andra tycker den var. Faktiskt tycker jag den var en av dem bättre, för Autumn Reeser, (som spelar Taylor) är ju bara så söt!.

image30 
Där är hon förresten!


Har för övrigt tillbringat mestadels av dagen hittills genom att prata med min kära vän Sophie, vilket givetvis var minst lika trevligt som alltid. Samtalsämnena idag varierade, men det cirkulerade endel kring våra yrkesval.
Eller jaa, mest kring hennes då i och för sig, eftersom jag inte vet vad jag ska jobba med än, men det löser sig säkert det också kan jag tänka mig. Eller?..

Sökte hursomhelst jobb på sjukhuscaféterian igår, så vi får väl se hur det blir med det, skulle vara fetingnajs att jobba där, perfekt med skjuts på morronen, eftersom mor min jobbar där också. På sjukhuset alltså, inte i själva caféterian då.

Sen måste jag ju komma med lite golfrelaterat snack, eftersom bloggen heter rosagolfboll!

Och då undrar jag, vadfasen är detta?
image31 Jag vet att det är en putter, men vart ska golfvärlden ta vägen, när tillverkarna tillverkar sånadär monster? Nästa grejj blir väl att man puttar med en helt rund putter.

Eller nej förlåt, det finns redan.

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: A.

Den kan bli, jävla najs putter! :D

2008-02-14 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0