Sjuk Skyline

Var inne på datan-med-ljud förut, då Sophie ville att jag skulle kika på ett klipp från I en annan del av Köping.
Snäll som jag är, gjorde jag givetvis detta, och fann att den där Tobias, han är en rolig prick han!

Han gick där på Kolmården, och droppade alla möjliga kommentarer, mesta dels som:

- "Men gillar dem inte kaffe då?!" (Om tigrarna)
eller
-""Men faaan, vad är det för Idiot?!" (om gorillorna)


Sen kikade jag på lite streetracing filmer, och eftersom jag tycker att Nissan verkligen lyckades när dem gjore sin Skyline, så tryckte jag in dessa bokstäver, och kikade på lite såna filmer, och hittade bland många andra, denna som följer :

Helt sinnessjuk, med sina 1000 hästkrafter, och erkänn att färgen är grym?.

Den bilen skulle jag mer än gärna vilja ha.

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Josefine

OMG, 1000 hästkrafter? :O
Då kan man ju knappt nudda vid gasen. :P

2008-02-12 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0