skor!

mja, idag har det hänt grejjer ska ni tro minsann!
Först, tog ja mig en tur till skattkärr för att hämta upp syrran när hon vart o jobbat, (jobbat, vad är det, för övrigt....? ).
Iallafall, sen typ direkt efter vi kom hem så skulle vi hämta mammsen, så det gjorde vi offcourse, direkt efter att vi hade släppt av syrran på färjestad.

Sen tjatade jag till mig att vi skulle åka till Bergvik för jag skulle kika på ett par vrålsnygga skor där, och med största sannolikhet ocksp köpa. Så efter några om och men från farmförallt fars håll, så åkte vi dit, och ja, jag körde. Mitt i trafikhetsen, bland typ 500 miljoner bilar tuffade jag fram i syrrans Nissan. Dessvärre inte en Skyline. Det hade dock varit GRYMT. Men nänä, syrran har en sleten gammal Nissan Sunny.Dock lite tufft stylad, så den är ju inte helt skam, dock lite rostig, men det är väl modernt med kameleontlack nu, inte sant?

Iallafall, så köpte jag givetvis dem där skorna, och här är bild på dem, fast jag köpte dem utan Ferrari märket, och dem där ränderna som är längst bak på skon (som är svarta på bilden), där är en av dem grå på mina, och med texten , "can only be weared by really fast drivers". Och ja, det stämmer på mig. För jag kör snabbt, jag kör utan kontroll, jag kör kasst, och inte minst, jag kör utan körkort! (fast ja, jag jobbar ju på det sistnämnda).

image40Mja, här ser ni då mina nya skor, och ja, det är faktiskt äkta kolfiber i hälen, hyfsat snyggt, och som tydligen gör skon mer stabil. Och det kan jag behöva, som jag vinglar. Dessa var nedsatta från 1099, till hemligtpris. Eller okej, priset var "För Pinsamt Att Berätta".

Nu ska jag ta och sova iallafall, och ska verkligen försöka ta en bild på precis mina skor.=)

Sov gott allihop!

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: GolfarN

Hehe, bra spel, snygga filmer idag :D

2008-02-26 @ 18:22:15
Postat av: GolfarN^

Kanske ska skriva att det var golf vi lira idag:D

2008-02-26 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0