slagen på Peggad boll.

Känner att jag lika gärna kan spricka på en gång. Hade knappt ätit nån mat på hela dan, sen skulle jag iväg och spela innebandy idag, bara träna, men ändock.
Men innan dess, var jag ju bara tvungen att äta nåt, så det fick bli en liten tallrik med Loops och yoghurt, för att iallafall minska risken för svimmning på träningen.

Men sedan, när jag kom hem, så blev det ett mål Max (hamburger-restaurangen då), som mammsen och pappsen hade köpt med, och det råkade jag trycka i mig alldeles för snabbt, därav att jag lika gärna kan spricka på en gång. Så nu vet ni det.

Dagen har för övrigt varit ganska så innehållsrik, återigen med mina mått mätt.

Svenska rallyt är ju faktiskt här nu igen, och i vilken stad då, om inte Karlstad! (yeeey).

Så, enligt tradition så åkte vi till Bror Danielssons Bil AB, för o kika in vad Petter Solberg, och nån Atkins hade att säga om sina förväntningar på årets rally, eftersom dem kör Subaru, och jaa..Bror Danielsson Bil AM säljer Subaru. Så det säger sig ju lite självt att dem var precis där.
Men, eftersom jag inte är så mycket längre än ett spädbarn (och inte min syrra heller egentligen), så var det i princip bara brorsan, syrrans kille o pappa som såg nåt av förarna, inte så kul kanske.

Menmen, det är sånt som händer. Och det roligaste var ändå inte att se dem, det var att höra på han som intervjuade dem.

För om ni har hört äkta värmländsk svengelska, så kommer ni tycka att eran mormor uttalar engelska bra. Och det vet iallafall att min mormor inte gör.
 Förmodligen var det den sämsta engelskan jag någonsin hört, men man kan lugnt säga att det livade upp ett annars ganska så trist "för-evenemang".

För övrigt, och nåt man absolut inte får missa att ta med här, var att igår inträffade nåt hemskt, som förmodligen kommer förstöra hela min karriär inom internet-gaming.
Sophie slog mig på Pegball, som finns under spel-kategorin på MSN. Det var en "one-sided game", där hon kontrollerade allt, från början till slut, och dem slutgiltiga siffrorna skrevs till 5-2, till denna spelgudinnas fördel.
Skandal mina vänner!

Men grattis Sophie.=)

Nu ska jag sova iallafallm och hoppas ni gör detsamma!

/David



Nåt du vill säga?
Postat av: Einar

Gött å se att det är fler som piskar dig på pegball, du kan ju skicka folket som slår dig till min msn, så får dom en riktig match istället, du vet jag har ju legat top20 i sverige, hahaha ;D

2008-02-07 @ 23:26:15
Postat av: Einar

Jag får be om ursäkt, nu när david rättat mig angående mina skills, det var inte i pegball jag var grym, utan i messenger league.. xD

2008-02-07 @ 23:38:48
Postat av: Sophie

Den kvällen var jag on fire! Du hade ingen chans, jag bara fortsatte slafsa in mål! :)

2008-02-08 @ 19:55:35
URL: http://stotheophie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0