snart dags för nedsläpp(?)

hej igen!

Sitter här och är lite spänd för matchen, som äger rum klockan 20.00 ikväll.. det kommer säkert bli kul o allt sånt, men tänk om ja gör bort mig helt?
 Typ lägger jordens smörpass, så motståndarna kan lägga in bollen i öppen kasse? eller ännu värre, om ja gör nåt dumt så vi loosar matchen.. det är verkligen mycket som kan hända alltså, inte tal om annat.

Men nu till något betydligt mer intressant, än min innebandykarriär( som att det skulle vara en karriär).

Tiger Woods har just nu fått sällskap i toppen av några spelare, i Dubai, och nu snackar jag givetvis den sport vi alla gillar, nämligen golf. För så är det väl? alla älskar golf!

Nu blir det den sista uppladdningen innan det bar iväg till metropolen Degerfors (?!).
Uppladdning med vad kanske ni undrar nu?
Eftersom jag inte har någon mat eller nåt sånt ( orkar inte laga mat), så får det bli med..hmm gammal hederligt msn!

Ha en fin helg om vi inte hörs innan den är slut.:)

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0