snö?!

Idag när jag vaknade, så tittade jag direkt ut, och såg en massa snö utanför fönstret, och tänkte sakta för mig själv( för när tänker jag snabbt liksom?), at vart ska världen ta vägen, när det ena dagen är helt bara slaskigt, och nästa dag bara vräker det ner snö?. Man kan ju börja undra alltså.

Iallafall, snart bär det iväg till Tingvallahallarna, för lite mer innebandyaction. Det ska bli kul, men en betydligt större umaning än igår, som jag skrev igår här (tror jag).

Återkommer med resultatrapport efter matchen.

Sen får vi inte glömma att fbk-södertälje går på C+ idag, klockan 18.30 närmare bestämt.

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Josefine!

Det är gaaaalet David!
Hur ska de som lever efter oss leva? =/
Och du... Färjestad förlorar, det vet vi ju vid det här laget, visst? (;

2008-02-02 @ 14:40:25
URL: http://myhump.blogg.se/
Postat av: Einar

Var det serieledarna ni mötte alltså?
Då gjorde ni ju en helt okej match ju =), iofs vet jag inte var i tabellen ni ligger men...
Hårdast av alla måste ha varit den rosagolfbollen som spelar med ett spräckt(?) ögonbryn utan att säga ett ord, lite dåligt med mål kanske,men det kommer nästa gång? =)

2008-02-02 @ 23:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0