spräckt ögonbryn, och nästan seger

Hej!
Idag har jag ju faktiskt spelat match igen. Och jag måste nog säga att vi skakade om serieledande hagfors rejält.
Efter drygt halva matchen ledde vi med 4-2, sen tappade vi i princip de mesta kan man säga,frutom de sista 3-4 minutrarna, då var vi riktigt bra.

Dock är jag fortfarande lite förgrymmad på att dem nästan aldrig passar mig när jag är i bra lägen. Okej att dem inte passar mig när ja inte har bra lägen såklart, jag har kanske inte den bästa bollkontrollen, men liksom när man är helt fri, mitt i slottet (ungefär 4-5 meter från målet, och inåt), så borde man ju få pass, eller hur?, Och sen så har jag alltid tyckt det är bra med en spelare framför mål, som kan få pass, eventuellt vara med på returer, osv. Men det tycker tydligen inte dem ja spelar med nu, eftersom dem aldrig lägger in bollen på mål då, alternativt passar mig då. Menmen, det ordnar sig nog med tiden, och av dena matchen kommer jag ändå få ett minne, trots att vi förlorade, och det var en väldigt snöplig 5-6 förlust.

Minnetär då att jag antagligen kommer få ett ärr. eftersom jag, ca 10 min in i matchen, fick en motståndares klubba rakt upp i ansiktet, närmare bestämt ögonbrynet. Jag skulle täcka skott/ få bollen på kroppen,och sen sticka på kontring, men han drog upp klubban så långt, så den träffade ögonbrynet.
Först trodde jag inte att det blev nåt speciellt, men sen så kom blodet, och det kom endel.
Men, vem kommer ihåg en mes liksom?

Så direkt efter plåstret åkt på, och jag hade tvättat bort blodet från händerna och ansiktet, så var jag tillbaks på planen igen!

Anders var för övrigt seketariatist( vi säger att det heter så, det lät kul), och jag tycker absolut att han skötte sig.
Men han kunde ju faktiskt gett oss 1 minut extra där på slutet, när vi tryckte på som mest, det hade inte vart helt fel.

Men imorn är det golf på Karlstad flygplats( inte ute då såklart) så vi får se hur galet stel jg är då.

Hoppas ni alla haft en bra helg såhär långt!

Godnatt!
/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Einar

Tyvärr kunde jag inte göra något åt tiden, då det inte var jag som skötte den, annars hade ni fått en kvart till om det hade behövts ;D

2008-02-02 @ 23:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0