tangentbordsproblem igen.

Sitter här och skriver med hjälp av Skärmtangenbordet pg.a att det normala har dampat igen.
Snacka om jobbigt alltså!

Jag säger då det. Men bättre än att inte kunna skriva alls, i och för sig.

Dunkar lite Kobojsarna, i högtalarna som jag har kopplat i idag, efter att bror min tog med dem  till Branäs, och har givetvis inte orkar koppla i dem igen.
Men då fick ju jag göra en bra gärning idag ändå, vilket är gött.

Åh, vad mycket jag vill göra om i mitt rum, med ny garderob o grejjer!
Det skulle vara najs.

Innebandyträning idag! 
WIIIIE.

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: A.

Synd om dig som inte har tangentbord.. ska vi byta, du får ett fucked up bredband så tar jag det trasiga tangentbordet, Deal ? ;D

Jag tror jag vet varför ditt tangentbord är trasigt... Det är för att du skriver på tok för mkt :D, ryktet säger att du snittar 34 ord i minuten, då är sömn och mat pauser inräknat! =)

2008-02-12 @ 16:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0