The Red Jumpsuits Apparatus- Your Guardian Angel

Oh, kollade igenom typ halva youtube idag, efter att jag kom hem från staden, och hittade typ världens finaste låt, och har fått medhåll (nja, iallafall att det var en bra låt) från bland annat krhm håll, och det är ju itne fy skam, eller hur Josefine?.

Iallafall, här är låten alla davidar pratar om nu (nåja, iallafall jag).
 Och, glöm inte att kolla på denna video också, inte bara lyssna på låten. För videon är hur bra som helst, till låten, jag lovar! Jag sätter, hmm.. min slitna Lob wedge på det!

Nu ska lilla david gå och sova iallafall.

Godnatt.

Nåt du vill säga?
Postat av: Ellen

Syftar du nu på att jag inte gör braaa reklam för Sunne!? ;) Alla vill väl vara med om lite våld, huh? ^^

Ah, allt från Ellos kanske inte är snyggt men rätt mycket. Fast tiden från det att man beställer kläder till att man får dom i postlådan är ju sjukt lång. Tänkte beställa en tröja men det skulle ju ta till den tionde april att få den :S Så jag sket i det. Men klockan tyckte jag var skitsnygg i alla fall! Den för 299!

2008-02-21 @ 07:21:44
URL: http://fuckingfancy.blogg.se
Postat av: Josefine!

Wiiie, den låten är sååå bra! (=

2008-02-21 @ 15:14:07
Postat av: Ellen

Ja, dom är rätt snygga. Slimmade liksom. Tänker ju inte gå runt i den bara sådär liksom ;) de ska ju va kjol eller jeans över. :) Hög midja ska de va till :)

2008-02-21 @ 22:08:33
URL: http://fuckingfancy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0