träffa-gamla-klasskompisar-veckan.

Jag säger då det. Eller säger och säger, mera skriver, men ni förstår säkert vad jag menar. Merparten av ni som läser bloggen är ju betydligt smartare än mig, så jag vet att ni förstår.
Detta måste vara träffa-gamla-klasskompisar-veckan för mig.
För liksom det började ju redan i Onsdags när jag träffade Nathalie på arbetsförmedlingsmötet (jag vet, bra ställe för två som gått i samma klass att mötas igen på, verkligen bra reklam för Alster och för 87:or), och ja, idag satt Lisa i kassan på IKEA, och henne har jag inte sett sen vi tog studenten för typ 2 år sen nu! Crazy säger ja bara!
Visste liksom inte ens att hn jobbar där, men jaa, nu vet jag ju det i och för sig.
Det är nog bara jag från min gymnasieklass som inte har jobb tror jag. Eller från alla mina klasser som jag nånsin gått i. Nathalie är väl undantaget då. Men det kanske är nåt bra, det kanske väntar grymt bra jobb bakom kröken?

Den som lever får se.

Nu ska jag gå o dö för en stund, eller jaa, mer sova då. Godnatt =)

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Sara :P

heeh^^ aa den va fin ;D
ne, mitt lov har sugit stenhårt :P
Jag ska göra min blogg bättre :P
Orkar inte greja i PS bara

2008-02-24 @ 23:51:18
URL: http://saraamandersson.blogspot.com
Postat av: Stickan

Denna veckans 2 måsten..

Måste nr 1, Golf !!!!!!
Måste nr 2, Morgan Pålsson... BIO!

Good chat!

2008-02-25 @ 00:39:31
Postat av: A.

Jag vet vad ditt nästa inlägg i bloggen kommer att handla om..
Jag vill inte avslöja något men jag säger svart!

2008-02-25 @ 22:10:49
Postat av: A.

SKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR!

2008-02-26 @ 00:26:28
Postat av: A.

Hmmm, Ska jag sluta tjata om nästa grej du ska skriva ? xD

2008-02-26 @ 00:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0