Andre Lakos ut ur Färjestad

Som ni ser gillar jag inte Färjestads jätteback (tillika slagskämpe) speciellt mycket.
Han tar en väldig massa onödiga utvisningar, och då menar jag inte typ hakningar eller hookingar, utan mer tjuvnyp efter avblåsningar, och hans pass är ju inte heller dem bästa vad jag kan märka, eftersom många har svårt att ta emot dem för det mesta. Men ja, det är ju bara min åsikt, FBK ledningen visste nog vad dem gjorde när dem värvade honom. Eller visste dem det?...

**************
Iallafall så har jag fått min nya golfbag nu, och jag älskar den. Den är rätt snygg, och lite större än den jag hade innan, så jaa, jag är nöjd!
image42

Här ser ni en bild på den, givetvis med min dåliga talang för att ta dåliga bilder. Men men, en bild är det iallafall!

**************
Var även och spelade golf med Anders och hans far igår, och jaa, det gick väl hyfsat vissa hål, vissa hål såg spelet ut som det brukar, med andra ord kasst. Men men, jag leder iallafall par-ligan för året, Anders, du får nog skärpa dig lite tror jag, om du ska hinna ikapp!
För när jag får mitt rosa skaft blir jag oslagbar. Eller inte.


Sen vill jag bara påminna er alla om att FBK tog en halv skrällseger idag, borta mot MODO, och vet ni vad? Jag tippade det i förväg. Det var rätt Gött!

Så tills vi hörs igen, ta hand om er, och glöm inte önska mig lycka till på matchen imorn!

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: A.

Men vem leder eclecticen då? va?va?va?
eller bästa 9 håls runda? va? va? va? =)

2008-03-01 @ 19:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0