Arbetsförmedlingen.

Var som sagt på Arbetsförmedlingen idag, och jaa, det hnde väl inte så mycket mer än vad som brukar hända där, men det var väl trevligt att träffa nytt folk iaf.
Vi satt i 3 grupper, och diskuterade vad vi ville att dessa möten mer eller mindre skulle innehålla, det var väl sådär.
Dock är det ju bra att vi själva får välja, så det inte är som i skolan, att läraren väljer allt.

Hade ju absolut sett fram emot att träffa min gamla klasskompis och jaa, vanliga kompis också, men Nathalie dök liksom aldrig upp! Fyy på henne.
Dock är det möte med samma grupp på onsdag (glöm ej detta nu David), och då får man ju hoppas att hon dyker upp igen! Inge kul o sitta där o uggla, o inte känna en enda själ ju.

*******
Nu vet vi ju också "lottningen" till slutspelet, vilket alltid är skoj. Dock hade jag hoppats att Färjestad och Frölunda hade möts senare in i slutspelet, eftersom det är två såpass bra lag, och jaa, bara ett kan ju vinna.
Men Gud har säkert nån mening med detta också, nämligen att FBK vinner, och såsmåningom får vi stå på torget och ropa alla fbk-hjältars namn. Nåja, inte alla, det blir kanske lite jobbigt. Men vi kan ju iallafall tacka några.

*******

Nu vet jag inte om jag har så mycket mer att skriva om dagen, mer än att jag har seriöst funderat på att söka till School Of Golf nere i Halmstad. Lär ju inte komma in, men kostar ju nada att söka. Annars blir det att söka till mäklarlinjen här i Karlstad iallafall så.

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Ellen

Ah, ÖB var underbart... Hm ;) Men ah, matten löser sig nog. Kuggar man så gör man så då är det inte mer med det. Då är det bara att försöka igen.

Well, jag goes aggro när folk hackar på min musiksmak ;) Och du har absolut rätt, just nu har Sverige fler bra rappare än vad vi haft på åratal (eller ja, de som syns är helt klart bra även om de lurat i studios tusentals timmar och fortfarande var lika bra då - bara det att man inte fått något levererat från dem på ett tag). Dessutom är rapparna mer internationella nu än vad de varit innan - se bara på Adam Tensta!

2008-03-11 @ 19:20:01
URL: http://fuckingfancy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0