Björn Gustafsson <3

Björn Gustafsson är ju bara så bra! <3 Och jag är heelt säker på min läggning, men han är ju bara helt sjukt rolig alltså!
Och melodifestivalen var faktiskt rätt bra idag, många bra låtar, och jaa, rätt skoj helt enkelt.
Och Linda Bengtzing är ju bara så fin alltså! =D wiiie.
 
image43

****

Och imorgon är det som sagt innebandymatch, säsongens sista, och jag slår vad om att jag bara kommer få spela typ 1 eller kanske 2 perioder. Men då ska jag iallafall göra det bra!.


Ungefär som FBK spelade ut MODO idag.

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Josefine

Heja Brjörnis, han är great! :)

2008-03-02 @ 15:35:28
Postat av: A.

D.G!
Jag har gått om dig i antal par 2008 :)
Var nära på första birdien, men puttar som en häst utan vingar....dvs ILLA!

2008-03-02 @ 17:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0