Fortsätter med rosa

Jag har ju vart på arbetsförmedlingen idag, och haft såntdär gruppmöte.
Eller ja, Jobbgaranti för ungdomar, som det så fint heter. Inte för att jag tror att vi garanterat får jobb för att vi går dit, men jaa, det är ju trevligt folk där iallafall, så varför inte gå dit liksom?..

Dessutom satte jag mig vid samma bord som en sjukt söt tjej idag, tillsammans med en ny vän vid namn Jonathan.

Och dessförinnan, när vi först skulle trycka in oss i ett litet rum, för att det vi brukar vara i, på dessa gruppmöten, så satte sig denna söta tjej, (Ja, det får bli hennes namn, eftersom jag inte vet vad hon heter) brevid mig! De ni!

Efter att mötet var slut idag, så gick jag iallafall till Stadium, för att kolla om dem hade kvar dem innebandyklubbor, som var på rea för någon vecka sen, och japp, det hade dem!

Så nu funderar jag på att inhandla en sådan till nästa säsong, eftersom den egentligen kostar 949, men nu är nedsatt till klart överkomliga 499. Och dessutom är den väldigt rosa.

Och då kan man ju hoppas att motståndarna tror att man spelar som en kärring, men sen så spelar man bra, en såkallad synvilla. Haha.

Såhär ser iallafall klubban ut, och den heter Salming Purple Haze, och finns i Conic serien!

image49

Ha en bra dag nu hörrni, här i Karlstad, skiner solen (som vanligt iofs).

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: elin

gud vilken söt klubba!

2008-03-29 @ 22:43:20
URL: http://elinmauno.blogg.se
Postat av: A.

Riktigt dåligt med uppdateringen nu ?
Vad händer?
;D

2008-04-01 @ 18:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0